ا
-
احمدی، پروین
عملکرد آموزگاران در تهیه و به کارگیری ابزار جمعآوری و ساماندهی اطلاعات در ارزشیابی توصیفی - کیفی [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 71-96]
-
ادیب، یوسف
تجارب معلمان از تدریس در پایه ششم ابتدایی، در اولین سال تغییر نظام آموزشی (جستاری پدیدار شناسانه) [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 5-22]
-
افهمی، رضا
بازشناسی مؤلفههای زیباییشناسی و هنر برای برنامه درسی از منظر منابع مکتوب و دیدگاه صاحبنظران [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 49-70]
-
امام جمعه، سید محمدرضا
رابطه باورهای معرفتشناختی و جهتگیریهای تدریس معلمان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 45-70]
-
امیراحمدی، یونس
تأثیر تدریس با الگوی مدیریت آموزش بر پیشرفت تحصیلی علوم تجربی و مهارت حل مسئله دانشآموزان سال ششم ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 23-40]
-
انتظامی، مهسا
بررسی عملکرد برنامه درسی مبتنی بر تربیت هنری در درس علوم تجربی پایه ششم ابتدایی با توجه به مؤلفههای نظام آموزشی در ایران [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 103-120]
-
انصاری راد، پرویز
نقش آموزشهای ضمن خدمت در ارتقای دانش، نگرش و مهارتهای زیست محیطی معلمان ابتدایی شهر تهران [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 135-158]
-
ایزدی، صمد
تحلیلی بر کارکرد نظام آموزشی در آموزش و رشد اخلاقی دانش آموزان با محوریت محتوای کتابهای درسی و شیوه تدریس معلمان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 97-120]
ب
-
باقری، خسرو
اهداف برنامه درسی مطالعات اجتماعی متناظر با مبانی فلسفی سازگار با آموزههای دینی اسلام و دلالت های آن در عرصه عناصر برنامه درسی [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 5-30]
-
بحرینی بروجنی، مجید
بررسی میزان رعایت اصول علمی قصد شده مربوط به عنصر اهداف در درس تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 59-80]
-
بدری، رحیم
تعیین باورهای معلمان درباره اثربخشی انواع روش های آموزش تفکر انتقادی بر اساس توان متفاوت دانش آموزان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 87-104]
-
بشیری اسکویی، فریبا
نقش آموزشهای ضمن خدمت در ارتقای دانش، نگرش و مهارتهای زیست محیطی معلمان ابتدایی شهر تهران [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 135-158]
-
بهجت، ابوالقاسم
رابطه باورهای معرفتشناختی و جهتگیریهای تدریس معلمان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 45-70]
-
بهشتی، سعید
بازشناسی مؤلفههای زیباییشناسی و هنر برای برنامه درسی از منظر منابع مکتوب و دیدگاه صاحبنظران [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 49-70]
-
بیگدلو، مصطفی
بررسی نحوه ارزشیابی در برنامه درسی تفکر و پژوهش سال ششم ابتدایی و مقایسه آن با ارزشیابی در برنامه فلسفه برای کودکان [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 81-102]
پ
-
پور کریمی هاوشکی، مجتبی
طراحی الگوی برنامه درسی هنر آموزشهای عمومی (ابتدایی و متوسطه اول) [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 133-154]
ج
-
جهاندیده، زکیه
مبانی فلسفی زیرساز فرهنگ برنامه درسی تربیت برای کار و بقا و ارزیابی سازواری فلسفی آن: چالشها و افقها [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 109-132]
ح
-
حاجی آخوندی، زهرا
تاریخ تحولات «آموزش ریاضیات انتقادی» و عناصر اصلی برنامهدرسی آن [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 7-48]
-
حسنشاهی، شهرزاد
تحلیل کتاب فارسی ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه های گفتمان شناسی انتقادی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 41-58]
خ
-
خاطری صفت، بهیه
بررسی ماهیت علمی تحقیقات انجام شده اقدامپژوهی توسط معلمان دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 105-134]
-
خدارحمی، مریم
بررسی رابطه تعاملی جامعه و مدرسه در برنامه درسی دوره متوسطه [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 155-182]
ر
-
رمضانی، علیرضا
تأثیر آموزش معلمان بر اثربخشی درس تربیت بدنی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 61-86]
ز
-
زارع، سعیده
تجارب معلمان از تدریس در پایه ششم ابتدایی، در اولین سال تغییر نظام آموزشی (جستاری پدیدار شناسانه) [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 5-22]
س
-
سپهری بروجنی، کبری
بررسی میزان رعایت اصول علمی قصد شده مربوط به عنصر اهداف در درس تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 59-80]
-
سجادیه، نرگس
مبانی فلسفی زیرساز فرهنگ برنامه درسی تربیت برای کار و بقا و ارزیابی سازواری فلسفی آن: چالشها و افقها [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 109-132]
-
سلیمی، جمال
پدیدارنگاری تعاملات آموزشی معلمان و دانشآموزان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 5-36]
-
سیف نراقی، مریم
بررسی عملکرد برنامه درسی مبتنی بر تربیت هنری در درس علوم تجربی پایه ششم ابتدایی با توجه به مؤلفههای نظام آموزشی در ایران [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 103-120]
ش
-
شبیری، سید محمد
نقش آموزشهای ضمن خدمت در ارتقای دانش، نگرش و مهارتهای زیست محیطی معلمان ابتدایی شهر تهران [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 135-158]
ص
-
صابری، رضا
طراحی الگوی برنامه درسی هنر آموزشهای عمومی (ابتدایی و متوسطه اول) [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 133-154]
-
صادقی، علیرضا
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی چندفرهنگی برای دوره تعلیم و تربیت عمومی در ایران [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 71-108]
-
صفیان بلداجی، رضوان
تأثیر تدریس با الگوی مدیریت آموزش بر پیشرفت تحصیلی علوم تجربی و مهارت حل مسئله دانشآموزان سال ششم ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 23-40]
-
صمدی، پروین
عملکرد آموزگاران در تهیه و به کارگیری ابزار جمعآوری و ساماندهی اطلاعات در ارزشیابی توصیفی - کیفی [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 71-96]
ع
-
عبدلی سلطان احمدی، جواد
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی چندفرهنگی برای دوره تعلیم و تربیت عمومی در ایران [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 71-108]
-
عزتی، محمدرضا
تجارب معلمان از تدریس در پایه ششم ابتدایی، در اولین سال تغییر نظام آموزشی (جستاری پدیدار شناسانه) [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 5-22]
-
عصاره، علیرضا
رابطه باورهای معرفتشناختی و جهتگیریهای تدریس معلمان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 45-70]
-
علی عسگری، مجید
بررسی نحوه ارزشیابی در برنامه درسی تفکر و پژوهش سال ششم ابتدایی و مقایسه آن با ارزشیابی در برنامه فلسفه برای کودکان [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 81-102]
غ
-
غلامی، خلیل
بررسی ماهیت علمی تحقیقات انجام شده اقدامپژوهی توسط معلمان دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 105-134]
-
غیاثیان، مریم سادات
تحلیلی انتقادی از کتب فارسی دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 121-144]
ف
-
فردانش، هاشم
رابطه باورهای معرفتشناختی و جهتگیریهای تدریس معلمان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 45-70]
ق
-
قائدی، یحیی
بررسی نحوه ارزشیابی در برنامه درسی تفکر و پژوهش سال ششم ابتدایی و مقایسه آن با ارزشیابی در برنامه فلسفه برای کودکان [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 81-102]
-
قادری، مصطفی
بررسی ماهیت علمی تحقیقات انجام شده اقدامپژوهی توسط معلمان دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 105-134]
-
قاسم پور، حسین
تأثیر استفاده از نرم افزارهای آموزشی در تقویت مهارتهای نوشتاری دانشآموزان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 31-44]
ک
-
کاظمی پور، شهلا
نقش آموزشهای ضمن خدمت در ارتقای دانش، نگرش و مهارتهای زیست محیطی معلمان ابتدایی شهر تهران [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 135-158]
-
کرمی، زهره
مطالعه پدیدارشناسانه تلفیق پژوهش در برنامه درسی تربیت معلم به منظور توسعه حرفهای معلمان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 37-60]
-
کریمی، محمدحسن
تحلیل کتاب فارسی ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه های گفتمان شناسی انتقادی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 41-58]
-
کشاورز، سوسن
اهداف برنامه درسی مطالعات اجتماعی متناظر با مبانی فلسفی سازگار با آموزههای دینی اسلام و دلالت های آن در عرصه عناصر برنامه درسی [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 5-30]
-
کشاورزی، فهیمه
تحلیل کتاب فارسی ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه های گفتمان شناسی انتقادی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 41-58]
-
کیذوری، امیرحسین
طراحی الگوی برنامه درسی هنر آموزشهای عمومی (ابتدایی و متوسطه اول) [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 133-154]
گ
-
گرمابی، حسنعلی
بازشناسی مؤلفههای زیباییشناسی و هنر برای برنامه درسی از منظر منابع مکتوب و دیدگاه صاحبنظران [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 49-70]
م
-
محبی امین، سکینه
طراحی الگوی برنامه درسی هنر آموزشهای عمومی (ابتدایی و متوسطه اول) [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 133-154]
-
مختاری دینانی، مریم
تأثیر آموزش معلمان بر اثربخشی درس تربیت بدنی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 61-86]
-
مصطفوی، حمیده
تحلیلی بر کارکرد نظام آموزشی در آموزش و رشد اخلاقی دانش آموزان با محوریت محتوای کتابهای درسی و شیوه تدریس معلمان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 97-120]
-
معروفی، یحیی
مطالعه پدیدارشناسانه تلفیق پژوهش در برنامه درسی تربیت معلم به منظور توسعه حرفهای معلمان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 37-60]
-
ملکی، حسن
بازشناسی مؤلفههای زیباییشناسی و هنر برای برنامه درسی از منظر منابع مکتوب و دیدگاه صاحبنظران [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 49-70]
-
ملکی، حسن
بررسی رابطه تعاملی جامعه و مدرسه در برنامه درسی دوره متوسطه [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 155-182]
-
موحدیان، زهره
عملکرد آموزگاران در تهیه و به کارگیری ابزار جمعآوری و ساماندهی اطلاعات در ارزشیابی توصیفی - کیفی [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 71-96]
-
موسی پور، نعمت اله
تاریخ تحولات «آموزش ریاضیات انتقادی» و عناصر اصلی برنامهدرسی آن [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 7-48]
-
میرعرب رضی، رضا
تبیین دلایل شکست اصلاحات آموزشی و میزان مقاومت معلمان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 159-178]
ن
-
نادری، عزت الله
بررسی عملکرد برنامه درسی مبتنی بر تربیت هنری در درس علوم تجربی پایه ششم ابتدایی با توجه به مؤلفههای نظام آموزشی در ایران [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 103-120]
-
ناصری جهرمی، رضا
تحلیل کتاب فارسی ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه های گفتمان شناسی انتقادی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 41-58]
-
نصر اصفهانی، احمدرضا
بررسی میزان رعایت اصول علمی قصد شده مربوط به عنصر اهداف در درس تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 59-80]
-
نظریان مادوانی، عباس
تأثیر آموزش معلمان بر اثربخشی درس تربیت بدنی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 61-86]
-
نظیری، الهام
تأثیر استفاده از نرم افزارهای آموزشی در تقویت مهارتهای نوشتاری دانشآموزان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 31-44]
ه
-
هاشمی، سهیلا
تحلیلی بر کارکرد نظام آموزشی در آموزش و رشد اخلاقی دانش آموزان با محوریت محتوای کتابهای درسی و شیوه تدریس معلمان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 97-120]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد